Brandstory VIPdag

In een dag samen met Janneke
jouw brandstory neerzetten

 

 

 

 

 

Jij, de bescheiden onderneemster

Ben je die leuke vrouwelijke bescheiden ondernemer en wil je naar buiten komen met jouw verhaal? Wil je meer klanten naar je toe trekken die écht bij je passen? Heb je al met een marketingcoach gewerkt en voelde je aan alles dat haar methode eigenlijk niet bij jou past? Of erger: doe je al wat die marketinggoeroe zegt en raak je alleen maar verder afgedwaald van jezelf én je favoriete klanten?

Onderneemsters die snel hun brandstory helder willen én een duidelijke marketingstrategie willen hebben en geen tijd hebben om de Brandstory Academy te doen, kunnen deze VIP-dag bij me plannen. Dan werken we samen aan jouw pijlers:

  1. Vertrouwen -> Jouw kennis en jouw verhalen
  2. Verbinding -> Jouw ONE raken tot in iedere vezel
  3. Verlangen -> Jouw marketing laten bijdragen aan jouw missie

Deze 1-op-1 dag is echt alleen voor ondernemers die meteen door willen, die snel gaan en die voelen dat hun bescheidenheid hen hiermee vooruit kan helpen.

Gaat het bij jou ook zo?

Je opent je social media om een bericht te posten.

Je hebt namelijk van een van de grote marketinggoeroes geleerd dat je iedere dag iets moet delen om je zichtbaarheid te vergroten. Zij plaatsen altijd een foto van zichzelf (met hun kop in beeld) en hebben dan een inspirerende tekst.

Je probeert het ook op die manier te doen, maar het voelt alsof je je eigen identiteit aan het verliezen bent.

Je scrolt wat door je tijdlijn heen en de moed zakt je langzaam in de schoenen.

  • Zie je wel, anderen doen het beter dan ik
  • Ik wil niet zo hysterisch en schreeuwerig doen
  • Wie zit er op mijn verhaal te wachten?

Je voelt dat het anders kan, je weet dat het anders moet, maar je hebt geen tijd, geen zin, geen puf om een hele (online) training te volgen. Je wilt door en snel ook een beetje.

Maatwerk

Wat je het allerliefste wilt doen is van betekenis zijn in het leven van anderen. Met je werk van waarde zijn. Maar als het op zichtbaarheid aankomt ben je te bescheiden.
Of speel je het te klein.
Vind je het lastig om ruimte in te nemen.

En eigenlijk, ben je daar wel klaar mee.

Je wilt heel graag zichtbaar zijn, maar dan wil je absoluut niet iemand worden die je zelf heel irritant vindt!

Daarom is deze dag maatwerk. We gaan jouw brandstory helder maken en aan jouw marketing werken. Niet het verhaal van iemand anders en niet de marketing van iemand anders, echt maatwerk.

Over jou
Hoe ziet onze samenwerking eruit? De 3 V's

Je wilt dus jouw verhaal helder hebben en aan de slag met jouw marketing. En zo'n online programma volgen, dat wordt hem nu niet.

Je hebt niet de tijd en de zin om iedere week een module te volgen en je wilt vooral ook NU jouw verhaal hebben. Je wilt spijkers met koppen slaan en je wil de volle aandacht hebben voor jouw verhaal en marketing.

Je voelt dat je hierin wilt investeren, omdat het je zo op voorsprong gaat zetten. Het is afgelopen met het klein houden van jezelf, je bedrijf en je missie. Samen gaan we ervoor zorgen dat je investering echt iets oplevert. En die investering is 1495 Euro exclusief btw.

1

VERKENNINGSGESPREK

We beginnen onze samenwerking met een verkenningsgesprek. Waar wil je heen met je bedrijf, wat zijn de obstakels in je marketing en wat wil je dat het je oplevert.

Ik wil alles weten!

Op basis van ons gesprek geef ik je voorbereidende opdrachten en ontwikkel ik onze VIPdag op maat.

2

VIPDAG

Yes! We gaan samen een hele dag aan de slag met jouw verhaal.

In een dag vinden, ontwerpen en ontwikkelen we jouw verhaal.

Je hebt de outline helemaal staan en weet precies hoe je dit helemaal voor je kunt laten werken in je marketing. Ook daar kijken we namelijk samen naar! Je weet wat je te doen staat na deze dag.

3

VOORTGANGSGESPREK

Na de VIPDAG heb je een hoop nieuwe informatie en inzichten gekregen die je allemaal gaat uitwerken. Ook je verhaal werk je tot in detail uit. De ervaring leert dat je hierna nog tegen vragen aanloopt, wijzigingen die je wilt maken in je marketing, in je aanbod, je communicatie, je bedrijf.

De VIPDAG levert je zoveel meer op dan alleen jouw verhaal. In een call van 30 minuten (alleen met mij, 1-op-1) kun je al je vragen stellen.

Schermafbeelding 2019-06-06 om 09.05.34

Zo meld je je aan voor de VIPDAG

Elke maand heb ik plek voor 2 VIP-dagen. Omdat ik graag zeker weten dat we een klik hebben en dat deze dag de meest geschikte optie voor jou is, vind ik het fijn je eerst beter te leren kennen.

Stap 1:
Klik op de blauwe knop hieronder om je aan te melden. Er gebeurt nog niks engs, er opent zich alleen een mail 🙂

Stap 2: Mail je gegevens naar me toe met daarin kort waar je nu mee zit als het gaat om je brandstory en je marketing. Vertel me natuurlijk ook kort over je bedrijf. Wat doe je, voor wie en hoe doe je dat.

Stap 3: Je ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie van mij.

Stap 4: Na ontvangst van je mail zal ik - als ik nog vragen heb - even met je bellen. En anders plant mijn assistente Mira het verkenningsgespek met jou en mij in waarin ik je het hemd van het lijf zal vragen om jouw VIPDAG op maat te maken.

Stap 5: Tijdens dat gesprek zullen jij en ik meteen jouw VIP-dag datum plannen.

 

Maarrehh Janneke...
Ben jij dan niet gewoon een marketing goeroe?

Ehhhh... nee, verre van!

Marketing goeroe's en ik zijn andere types. Believe me!

Weet je nog dat marketing draait om Verbinding, Vertrouwen en Verlangen?

Bij Marketing-goeroes draait alles om het creëren van een verlangen naar hun lifestyle. Zij zelf zijn eigenlijk de droom die ze verkopen. Vandaar dat je ook altijd een stappenplan van ze krijgt dat werkte voor hen. Vandaar dat je ook altijd hoort hoe ze €100.000,- per maand omzetten in 3 dagen per week, of dat ze tig reizen naar Amerika maken naar hun business coaches, of dat ze op vakantie waren en gewoon bakken met geld verdienden.

Die lifestyle is wat ze verkopen en daar draait hun marketing om. Ze verleiden hun klanten met beloftes die niet waargemaakt worden.

Jij zit niet zo in elkaar.
Bij jou gaat het niet om jou.
Bij jou gaat het juist om die ander. Diegene die je wilt helpen.

En weet je, als je blijft luisteren naar die goeroe en die marketingstrategie probeert te volgen, dan zal het nooit lukken. Je weet dat het niet goed voor je voelt.

Je bent dan continue de verkeerde verbinding aan het leggen, het onjuiste verlangen aan het oproepen.

Je bent continue de verkeerde content aan het creeeren.

Over de Schitterende Ondernemer

Tegenwoordig zijn verhalen mijn leven. Het duurde heel lang voordat ik inzag hoe goed ik ben in het maken en vertellen ervan. Ik begon met het helpen van anderen met hun verhaal. Voornamelijk collega's, die veelal experts waren in hun vakgebied, maar die moeite hadden om hun verhaal aantrekkelijk over te brengen.

Steevast zorgde ik ervoor dat ze niet alleen feiten of data deelden, maar juist kleur gaven aan deze informatie met hun eigen ervaringen en belevenissen. Bescheiden professionals straalden, omdat ze voor het eerst een vorm vonden die bij hen paste. Want ben je eenmaal over de drempel, dan iets niets zo gemakkelijk en comfortabel als het delen van je eigen verhaal.

Het duurde nog even voordat ik de kracht van mijn eigen verhaal inzag. Iets met een blinde vlek :-). Alles veranderde toen ik vol overtuiging mijn verhaal ging delen.

 

2

Op 15 juli 2014 verloor ik mijn baan en op diezelfde avond vertelde mijn man dat hij wilde scheiden. Een enorme k-dag was dat. Ik was loyaal geweest aan een werkgever die me op straat zette en trouw aan een man die me dumpte voor een ander. Al mijn zekerheden vielen weg.

Ze zeggen wel eens wanneer er een deur in je leven sluit, gaat er ergens anders een nieuwe open. Nou, laat me je vertellen: in mijn leven knalden er twee deuren zo hard dicht, dat er een hele muur omviel!

Ik nam een krachtig besluit: Ik doe het voortaan vol overgave op mijn manier. Ik volg mijn plezier en ben trouw aan mezelf.

In de chaos van een scheiding, het verkopen van het huis, het vinden van een nieuw huis, verhuizen, mijn dochters opvangen en zelf bijkomen van de klap, besloot ik voor mezelf te beginnen.

4 jaar later staat er een heel mooi bedrijf waarmee ik in mijn eentje mijn dochters een mooi leven kan geven. Door van mijn kwetsbaarheid mijn kracht te maken.

Zo kan ik mijn missie verder uitdragen: Jou helpen om die rijke binnenkant ook aan de buitenkant goed te laten zien.

 

 

Mijn klant Carolijn is vakinhoudelijk fantastisch, onlangs ontving ze weer een certificaat voor haar ACT coachingsvaardigheden. Ze heeft een geweldig concept waarin ze mensen aan zee coacht en ontwikkelde een online programma om meer rust in je hoofd te krijgen.

Alleen zo goed als haar producten en diensten inhoudelijk zijn, zo slecht lukte het haar om het goed te promoten.

Ze was te bescheiden. Haar social media post raakten lang niet altijd de juiste snaar. Zo jammer, want 1-op-1 is ze fantastisch. Maakt ze dikke vette impact. Is ze van betekenis in het leven van anderen. Datzelfde effect wist ze alleen niet te bereiken wanneer ze naar haar doelgroep en haar volgers communiceerde.

“Het gaat toch niet om mij? Het gaat toch juist om die klanten?”
was haar reactie toen ik aangaf dat ik echt meer Carolijn in al haar marketing wilde zien.

Want het gaat wel om jou!
Mensen kopen bij JOU. Niet bij iemand anders. Help ze om voor JOU te kiezen. En dan bedoel ik niet dat je de hele tijd foto’s van jezelf moet plaatsen. Ik bedoel dat je anders zult moeten gaan communiceren, je marketing anders moet gaan benaderen.

Afgelopen week kreeg ik een berichtje van Carolijn. Haar retraite op Ibiza in september zit vol! Er is zelfs een wachtlijst en dus de mogelijkheid om een tweede retraite te organiseren!

Een retraite is haar grote droom. Vorig jaar organiseerde ze er ook eentje. Alleen kwamen daar geen aanmeldingen voor en leed ze verlies. Deze keer heeft ze hem maanden van te voren al vol!

En er gebeurt meer:

Screenshot_20190412-090551 (1)
Dit verandert er allemaal na jouw VIP-dag:
  • Er komen meer reacties door trouwe volgers -> Verbinding! En dus mensen die ‘JA” zullen zeggen!
  • Er zijn meer sales zonder al te veel moeite -> Meer mensen waarin je van betekenis bent in hun leven. En ook meer omzet! Yes!
  • Je trekt meer volgers aan (on- en/of offline) -> De vijver wordt vergoot. En in een grotere vijver is het makkelijker vissen. Dus meer potentiële klanten.
Schermafbeelding 2019-06-06 om 09.05.34

Zo meld je je aan voor de VIPDAG

Elke maand heb ik plek voor 2 VIP-dagen. Omdat ik graag zeker weten dat we een klik hebben en dat deze dag de meest geschikte optie voor jou is, vind ik het fijn je eerst beter te leren kennen.

Stap 1:
Klik op de blauwe knop hieronder om je aan te melden. Er gebeurt nog niks engs, er opent zich alleen een mail 🙂

Stap 2: Mail je gegevens naar me toe met daarin kort waar je nu mee zit als het gaat om je brandstory en je marketing. Vertel me natuurlijk ook kort over je bedrijf. Wat doe je, voor wie en hoe doe je dat.

Stap 3: Je ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie van mij.

Stap 4: Na ontvangst van je mail zal ik - als ik nog vragen heb - even met je bellen. En anders plant mijn assistente Mira het verkenningsgespek met jou en mij in waarin ik je het hemd van het lijf zal vragen om jouw VIPDAG op maat te maken.

Stap 5: Tijdens dat gesprek zullen jij en ik meteen jouw VIP-dag datum plannen.

 

Is één dag wel genoeg?

Ja, juist omdat we samen zitten en we niet afgeleid worden door vragen van andere ondernemers. Deze dag gaat helemaal over jou en jouw bedrijf. Je maakt daardoor met je verhaal een enorme stap in korte tijd:

  • Doordat we 1 op 1 werken besteden we al onze tijd aan jouw verhaal en aan jouw klanten. We hoeven geen tijd te steken in de verhalen van andere onderneemsters zoals in de Brandstory Academy
  • Je gaat naar huis met de outline van je brandstory, die ik samen met jou heb geschreven. Je zou daar anders misschien jaren over doen – je eigen brandstory echt helder boven tafel krijgen hoort bij het moeilijkste wat er is als ondernemer.

Jouw verhaal is wat het verschil gaat maken voor jou in jouw marketing!

Vrouwelijke onderneemsters die je voorgingen

 

  • Carolijn Roelofs - No Nonsense Coach voor ambitieuze te drukke vrouwen
  • Irene Schippers - Eigenaar Tekstbureau Schrijf Helder en Online platform Quantara
  • Dorine Boudewijn - Imago & lifestyle coach Meer dan Stijl
  • Marieke van Dijk - Head of Oratium Europe
  • Paulien Timmer - Relatie expert en auteur
  • Laura Kok - Kunstenares
  • Bianca Hesse - Eigenaar bureau Stralend Helder
  • Anja Bol - Grafisch ontwerper Studio Boldly
  • Marlies van Dongen - Creatief meesterbrien

 

 

 

 

Door met Janneke te gaan samenwerken ben ik mijn eigen richting ingeslagen met mijn bedrijf.

Als ik dat niet had gedaan, had het véél langer geduurd voordat ik vanuit mezelf had gekozen voor dat wat bij mij past.

Dan had ik een heel stuk potentieel van mezelf onbenut gelaten.

7

~Marieke van Dijk~
Kairos Consultancy

Schermafbeelding 2019-06-06 om 09.05.34

Zo meld je je aan voor de VIPDAG

Elke maand heb ik plek voor 2 VIP-dagen. Omdat ik graag zeker weten dat we een klik hebben en dat deze dag de meest geschikte optie voor jou is, vind ik het fijn je eerst beter te leren kennen.

Stap 1:
Klik op de blauwe knop hieronder om je aan te melden. Er gebeurt nog niks engs, er opent zich alleen een mail 🙂

Stap 2: Mail je gegevens naar me toe met daarin kort waar je nu mee zit als het gaat om je brandstory en je marketing. Vertel me natuurlijk ook kort over je bedrijf. Wat doe je, voor wie en hoe doe je dat.

Stap 3: Je ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie van mij.

Stap 4: Na ontvangst van je mail zal ik - als ik nog vragen heb - even met je bellen. En anders plant mijn assistente Mira het verkenningsgespek met jou en mij in waarin ik je het hemd van het lijf zal vragen om jouw VIPDAG op maat te maken.

Stap 5: Tijdens dat gesprek zullen jij en ik meteen jouw VIP-dag datum plannen.